En dag till på vägen...

Går bra nu känner jag. Kom fram till barnmorskan efter att ha suttit i kö en halv evighet idag, bara för att höra att de inte har några tider över huvud taget den här veckan och den enda de har nästa vecka är mitt på dagen. Prima när man jobbar liksom. Men hon föreslog att jag kan ringa barnmorskan i Karlstad och fråga om hon kan skriva ut ett kort recept så jag klarar mig ett tag i alla fall. Måste egentligen dit för att mäta blodtryck osv då jag inte gjorde det förra året men är väl värt ett försök. Bara att pricka in den enda timmen de har telefontid (precis när det brukar vara som stressigast på jobbet of course) och hoppas på lite medvind. Annars får det väl bli några dagar utan piller helt enkelt. Borde man väl inte dö av även om kroppen blir lite rubbad. :P
 
Passade på att jobba över en timme och mötte upp Erik när han kom med tåget så drog vi och handlade. Fick med mig både choklad och jordgubbar av någon konstig anledning... ^^'' Testade nya Marabou Bubbly Caramel och den var väl helt ok. Ljus choklad med kola, kan ju inte bli så fel. Nästan för söt dock så föredrar nog mina vanliga smaker. ^^ Jordgubbarna dock var gudomligt (nåja) goda. Söta och smakrika. Har en näve kvar också så trycker väl i mig resten imorgon när Erik är på kurs i Skåne. ;)
 
Nu är det i alla fall sova som gäller, så nightynight folks!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: