Jag kommer ha träningsvärk imorgon...

Fy fan vad trött jag är. Hjärnkapaciteten hos både mig och Erik har visst gått ner några snäpp, upptäckte precis att vi köpt hamburgarbröd men inga hamburgare... Rotade reda på varsin korv i kylen men har inga korvbröd kvar så blir korv med hamburgerbröd till kvällsmat. Och godis. Snacks och godis har vi i mängder. 
 
Har hjälpt Jeten och Jenny att flytta idag och måste säga att jag var grymt imponerad över hur organiserat det var. Inser även hur fruktansvärt oorganiserad vår flytt från Karlstad var i jämförelse... Jeten hade skrivit ut lappar på jobbet med olika färgkoder och text med vilket rum varje låda skulle till och vilken våning det var. Underlättade något kopiöst när man skulle bära in allting. Behövs kanske inte riktigt på samma sätt för vår del då vi flyttar in i en lägenhet men ändå. :P Kan ju vara bra att hålla i minnet då det blir dags för hus. ^^
 
Jeten och Jennys nya hus var ljust och fint och hade flera uteplatser samt låg precis bredvid en lekplats. Och med precis bredvid så menar jag två meter ifrån. Vilket väl blir perfekt för Oliver. Och för Jeten och Jenny som kan sitta och sola på altanen medan Oliver leker nedanför. ;) Jag har dock fortfarande svårt för tanken att ha folk så nära inpå. Även om de har höga häckar och inget egentligt insynsproblem så tja... Folk är för nära ändå liksom. Jag vill ha en stor trädgård och folk på behörigt avstånd. Får se om det går att förverkliga eller om jag får ge mig och satsa på höga häckar eller typ vindskydd eller något för att få lite privacy... Well, det är ett senare problem oavsett.
 
Nu är det korv, kladdkaka, godis och film som gäller. Laterz!

Hörde btw den här låten i bilen på väg hem från Göteborg. Den fastnade på hjärnan även om det verkligen inte är min musikgenre. Enjoy.
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: