Åh du härliga bankhelvete...

Fick en påminnelse på mobilen idag att jag missat betala min mobilräkning, vilket kändes mysko då jag var säker på att jag betalat den, men har ju hänt tidigare att jag missat så tänkte lite jaja, whatever. Kom på att jag även har en faktura från inkasso då jag uppenbarligen missat att betala påminnelseavgiften på fakturan på spelen till Erik (betalade vanliga fakturan två dagar sent och fick en extra faktura på påminnelseavgiften). Tyvärr så städade Erik bort den fakturan i helgen och hade ingen som helst aning om var han gjort av den... Så har suttit och försökt få tag i Segoria för att få tag i summa och fakturanummer men då de stänger telefonslussen tidigt så fick jag istället mailat dem.
 
Grymtade lite men gick in på internetbanken för att i alla fall betala mobilräkningen. Referensnumret dyker upp när jag börjar skriva siffrorna så blir lite misstänksam men godkänner i alla fall betalningen. Går in på "Kommande betalningar", och jodå, där ligger alla mina fakturor från förra månaden. Bara det att det står att de alla skall betalas 2014-10-29...?! Inte konstigt att jag får påminnelser överallt när inte ett öre dragits från kontot... Förstår inte hur det kan ha blivit fel datum på allihop, ok om jag skrev in fel datum på en liksom, men alla...? Nåja, skickade iväg alla utom den för spelen eftersom jag inte hade koll på vad summan låg på. Så mailade Segoria igen och förklarade läget och bad om summan då jag nu i alla fall hade fakturanumret.
 
Och en kvart senare rotar Erik igenom en låda i hurtsen och hittar naturligtvis den jävla inkasso-fakturan. Så nu är allting betalt och klart och Segoria har en sönderspammad mail som de inte lär fatta någonting alls av imorgon då fakturan uppenbarligen är betald... :P Verkade säkert inte alls desperat...
 
 
Nej, lite glass och TV-spel för att runda av dagen lite roligare kanske. Pöss hajj.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: