Fy fan för svensk höst...

Sitter och snörvlar för fullt framför min datorskärm och roar mig med att revidera ritningar. Har passat på att vrida upp alla elementen i rummet till max medan min rumskompis är iväg på uppdrag, men fryser likförbannat. Anar att en förkylning är på intågande för kroppen känns seg och är jobbigt att svälja då halsen inte vill samarbeta. Plus att näsan rinner som ett jävla Niagarafall. Gör väl inte saken bättre att man går till och från jobbet i regn och blåst vareviga dag samt måste pendla med några hundra andra förkylda jävlar. Jävla höst. Varför inte ha sol och vackert färgade löv istället? 

Skall på möte på Volvo imorgon så funderar på att plocka med datorn hem idag och kanske jobba hemifrån resten av veckan för att försöka att bli frisk. Eller i alla fall inte bli mer sjuk. Modern och syrran skall bjuda med mig på någon överraskning till helgen (enda direktivet jag fått är att packa kläder efter väder, både paraply och badkläder skall med!?) så ser gärna att jag inte är helt jävla död på lördag...

Nej, ritningarna kallar. Laterz.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: