Fy fan för torsdagar...

Fy fan vad tungt det var att ta sig upp imorse. Kroppen ville verkligen inte kravla ur den varma sängen. Anar att jag håller på att dra på mig en förkylning för var snörvlig och hade ont i halsen igår och svor hela dagen för att jag missat att ta med huvudvärkstabletter till jobbet plus att jag frös som en gris precis hela dagen. Tyckte lite synd om mig själv så när jag var och handlade efter jobbet så slank med det med ett paket Digestive (hade ett halvt paket med vitlöksost kvar och det kunde ju inte stå och bli dåligt liksom) och två liter glass… Köpte dock en smak som även Erik kunde äta då han också haft ont i halsen i några dagar, så var inte bara till mig, host host. Tyvärr så tycker inte min mage om stora mängder glass så den bråkade med mig hela kvällen igår…

 

Känner mig rätt ynklig idag också. Halsen är bättre men snörvlet och huvudvärken är kvar. Idag kom jag dock ihåg att plocka med värktabletter så den biten borde ge sig så småningom. ^^ Dessutom gör kroppen sjukt ont på grund av träningsvärken från i tisdags som vägrar ge sig. Benen är som stela stockar och ryggen krampar vid varje rörelse. Är lagom glad att jag jobbar på tredje våningen just nu om man säger så… Mensvärken är dessutom på intågande så livet är liksom bara toppen. Blir nog till att avboka träningen ikväll i alla fall. Planerar att gräva ner mig i soffan och stanna där tills sängen kallar. På tok för många timmar innan det är aktuellt dock. Uff.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: