Ge mig lite energi tack...

Herregud. Absolut ingen energi kvar. Sista tvätten i form av sängkläder och handdukar är i torktumlaren och alla tröjor och byxor är upphängda, men har en miljon underkläder kvar att vika. Sådär sugen. Måste rensa kycklingen om vi skall få någon mat ikväll också. Ingen idé att låta Erik göra det, då sitter halva kycklingen kvar på benen. Funderar på om jag skall orka fixa lite mer inför imorgon så det inte behöver bli tokpanik då men vettefan om jag orkar alltså... Men känner jag oss så lär vi vakna sent imorgon (om inte annat för att jag vill ha sovmorgon, om än kanske inte till ett...) och sedan lär det bli panik för att hinna klart och så kommer jag stå där osminkad med blött hår när folk börjar droppa in. Näe, kanske kan dela upp det lite så att Erik tar sista med tvätten så fixar jag maten. Fast allra helst så skulle jag nog vilja gosa ner mig i soffan och sova någon timme eller tio.
 
 


Helena

Haha Patrik e likadan ang kycklingen :-) och ang att vika underkläder har jag en lösning: vik dem inte! ;-) Jag tror aldrig jag har gjort det och jag har klarat mig rätt ok...

Svar: Hahaha, asså, jag viker boxertrosor vilket jag har väldigt få av och jag viker sockar i form av att jag knölar ihop dem parvis, resten hamnar bara i en hög i byrålådan, mer avancerat än så är det inte. Dock så var det längesedan vi tvättade så var ett berg av sockar att ta hand om.. ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: