Härliga tisdag...

Var möte på Volvo idag så arbetade hemifrån några timmar innan det var dags att bege sig. Missade precis spårvagnen jag hade tänkt ta ner mot stan men hoppade på den som kom direkt efter. Bara för att inse att den inte rörde sig en millimeter. Folk började skruva på sig och kolla på klockorna och spårvagnarna började samlas i rad bakom den jag satt på, men efter en tio minuter så kom vi i alla fall iväg. Tyvärr så missade jag precis bussen jag skulle bytt till nere i stan så fick vänta på nästa. Som var sen (naturligtvis) så missade anslutningsbussen som skulle ta mig sista biten till Volvo. Kändes som att makterna samarbetade för att jag skulle komma för sent men icke. Tyvärr så hann jag inte gå igenom lite andra grejer som jag hade tänkt hinna med innan men får ta det någon annan dag istället...
 
Regnade när jag skulle hem vilket påminde mig om att jag har rätt rejäla hål i de skorna jag valde idag. Blev helt jävla dyngsur om fötterna. Känns som att det är dags att kassera de skorna, men är de enda svarta conversen jag har så de är så lättmatchade... :P Får köpa nya först helt enkelt. ^^
 
Kvällen har annars spenderats i soffan framför en av de bästa filmer jag sett, The Intouchables / En oväntad vänskap. Har ni inte sett den än så se den för fan. Vi köpte (bland annat) den till Gert när han fyllde och både han och Pia gillade den rejält. Har inte träffat någon som inte gillat den faktiskt. Satt här och bara log för mig själv i två timmar. Riktigt bra avslutning på dagen.
 
 


helena

En av mina favoritfilmer också, heeelt underbar :) Till och med Patrik gillade den, hör och häpna, efter att jag lagt ner månader av övertalning. Vi som aldrig gillar samma filmer annars...

Svar: I know! Erik gillade den också! Franskt drama liksom, vad är oddsen. :P
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: