Någon som vill sponsra en resa till solen...?

En sådan här regnig uschel-dag längtar jag extra mycket efter sol och värme. Nog för att det kan vara trevligt med regn också, men då gärna medan man ligger inne i soffan med en bra bok. Inte när man skall ta sig mellan jobb och hem. Dessutom så skall mina föräldrar till Thailand (igen) över ju och nyår så är ju mycket prat om det där hemma, vilket triggar min reslusta bara en liten smula så. Vet att vi var iväg på en långresa (dessutom en väldigt dyr sådan) i somras, och vi var även iväg till London förra vintern men ändå liksom. Sitter och suktar och surfar runt på olika resesidor och bara vill vill vill. Behöver spara pengar dock. Kikar lite smått på hus också men de jag vill ha ligger inte riktigt inom min uppsatta budget. Erik trillade dock över två riktigt fina hus igår (med pool och allt!) men båda låg söder om Göteborg vilket försvårar min pendling rätt rejält, så var tyvärr inga alternativ. I alla fall inte i dagsläget. ^^
 
 


helena

Oooh wow, kollar ni hus?! Vad kul! Gillar förresten den bilden, man blir glad av den :) Kram

Svar: Haha, kollar och kollar. Vi kikar runt lite. Hittar vi drömhuset så tänkte vi slå till men i övrigt så kollar vi mest läget. Vi trivs i lägenheten men båda är lite sugna på något eget. ^^ Men så var det ju pengarna också... ;)Japp, gillar också den bilden. :D
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: