Vad är oddsen?

Har blivit väldigt mycket film den här helgen då vi inte gjort annat än legat hemma i soffan och slappat. En liten del av mig tycker att jag slösat bort två lediga dagar men i det stora hela så tycker jag det har varit så jävla skönt. Sova ut på morgnarna och sedan spendera dagarna i soffan framför filmer, tv-spel och manga. Var flera månader sedan jag hade en så fri helg så det behövdes nog. Såg någon tv-reklam för en film med Katherine Heigl i fredags och började fundera på vad mer för filmer hon gjort så kollade imdb och hittade en film jag var jättesugen på att se, Lovligt byte från 2012. Den fanns dock tyvärr inte på Netflix så funderade på om jag skulle ta och ladda ner den men har inte blivit av än, men så idag när vi kollade om det gick någon film på TVn nu på kvällen så gick den!? :D Så är hamburgare framför Lovligt byte som gäller som avslutning på den här slapparhelgen. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: