Erik 28!

Idag fyller älskling år, men medan jag hade en lika slapp dag som vanligt så hade Erik totalt kaos på jobbet. Är tydligen grymma översvämningar nere i Skåne så det blev beordrad övertid för Erik med kollegor. Lite surt på ens födelsedag men han slapp i alla fall följa med för att handla så allt var klart när han kom hem. Hade tänkt överraska med nybakta bullar men att det skulle vara klart när han kom hem var onekligen jävligt optimistiskt. Blev precis klar med soppkok och två omgångar bullar och nu är klockan halv tio... Erik har dessutom redan tryckt i sig flera bullar, både gräddade och ogräddade så får väl se om det är kvar några imorgon... ;)
 
Anyway, GRATTIS älskling!
 
 
Den stora partidebatten har stått på de senaste timmarna medan jag fixat maten, och hade jag inte redan så gott som bestämt vad jag skall rösta i år så hade jag nog börjat vela. Finns inget parti som jag håller med helt (eller ens halvt) men alla har någon fråga som jag håller med om. Tänk om man kunde plocka ihop sitt egna parti med sina egna frågor, vad bra allt hade varit. :P Den fråga jag såg fram emot mest var jämnställdheten, men där tjötade de lite om kvotering till styrelser och sedan var det typ slut. Man bara, men...? Löneskillnaderna, diskrimineringen, våldet, hoten, attityden, samtyckeslag, våldtäkterna, brottsstraffen...? Hepp...
 
Nu har jag i alla fall ätit en tallrik soppa och en massa bullar jag med så funderar på om man skulle dra sig mot sängen. Högen med disk får vänta tills imorgon helt enkelt. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: