Får inte till det...

Klarar inte riktigt av att jobba hemifrån. I alla fall inte när kursen är tråkig och lägenheten ser ut som ett bombnedslag... Kanske kan koncentrera mig bättre om jag tar och städar lite först...? Knappast troligt men känns bättre än att jag sitter här och dumt stirrar in i skärmen... ;)
 
Skulle vilja bli klar med det sista i lägenheten men är alltid något som kommer i vägen. Har en massa tavlor att sätta upp men har inte haft några tavelkrokar. Köpte ett packe häromdagen men insåg nu att de bara passar till vissa av tavlorna... Vissa tavlor har vi haft på tavelhyllor förut så de hade visst inte ens öglor bakpå... Försvårade ju uppsättningen en smula... Kan heller inte riktigt bestämma mig för hur jag vill ha allting. Det blir liksom inte som jag tänkt mig hur jag än pusslar. Har för få väggar, men samtidigt för många och har för få tavlor som passar ihop... Vill inte köpa en massa nytt heller för vet inte hur länge vi blir kvar här. Samtidigt som man naturligtvis skall trivas medan man bor här. Men har ju redan lagt en 20 000 på nya möbler så hade velat hålla nere kostnaden för alla pryttlar... Sitter och suktar över fina bilder på vita vardagsrum, kök och sovrum men faller själv för svarta möbler och udda saker som inte alls passar ihop (och dessutom är väldigt dammvänligt...) Får nog kalla in en inredningsexpert när vi väl köper oss ett hus, jag är uppenbarligen värdelös på sådant här... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: