Lagom besviken...

Har varit sugen på pizza hela dagen och fick (efter en del tjöt) Erik att beställa pizza medan jag satt i bilen mot Göteborg. Kom inte ihåg vad pizzan hette så sa vad jag ville ha på den så fick Erik fixa. Så han hittade en variant som var rätt lik och så lade han till lite grejer för att få helt rätt. Ville ha skinka, köttfärs, vitlök och lök, relativt basic så. Pizzan dröjde lite så hann komma hem innan snubben ringde på dörren så hann bli ännu hungrigare. När pizzan väl kommer, man dukar fram och öppnar kartongen - bara för att förvirrat stirra ner på pizzan och undra var alla ingredienserna är... Jag har fått en ostpizza. Deg, tomatsås och ost. Kollade beställningen och den är rätt så har blivit något fel på pizzerian... Helt ok ändå ihop med pizzasallad och vitlökssås, men ändå, inte riktigt vad jag hade ställt in mig på... o_O


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: