Men åååååh...

Jobbar hemifrån idag då jag snörvlade och hostade mig igenom dagen igår plus att jag dessutom sitter med lite onlinekurser nu viket jag lika gärna kan göra hemma. Hoppades lite på första kursen som är materiallära, men känner mig lagom besviken. Har läst materialkunskap tidigare men den var mest inriktad på stål och den här kursen skulle vara mer om polymerer och keramer vilket jag tänkte kunde vara bra, men alltså... Det stod typ fyra rader om keramer och sex rader om polymerer...? Och svenskan är så dålig att jag inte vet vart jag skall ta vägen... Det finns en liten "anmärka"-knapp på hemsidan där man kan skicka in kommentarer så den har jag klickat rätt flitigt på får jag väl erkänna, he he. Men en himla massa stavfel, felaktig meningsuppbyggnad lite överallt och en miljon (och jag överdriver inte) utropstecken i en seriös text? Njae...
 
Men det jag åååååh-ade mig över var egentligen att jag just upptäckte att den bokserien jag tänkte börja läsa (så fort jag läst klart den jag håller på med, går sådär bra...) inte är avslutad!? Hatar när det händer. Jag har två böcker och tydligen så finns det en tredje ute nu, men det skall uppenbarligen komma totalt sex stycken vilket innebär att det är typ tre år innan jag kan läsa klart serien..?! o_O Gaaaah!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: