Härlig start på dagen

Den här lördagen har verkligen börjat perfekt. Vaknade pigg och glad imorse och drog iväg mot Friskis efter en snabb frukost samt pwo. Körde ett tungt skivstångspass där jag lyckades öka vikten på vissa övningar och verkligen tog ut mig. Hem igen för att väcka Erik och fixa en mer ordentlig frukost (brunch för min del?) för att fylla på depåerna igen. Hade dessutom kvar jordgubbar från igår så blev riktigt najjs. 



Jag är btw typ kär i min proteinshake. Både syrran och Erik tipsade om den men då de sorter jag tidigare kört på som mest har varit drickbara så hade jag inga höga förväntningar direkt. Men den här är faktiskt riktigt god. Speciellt om man kör med några isbitar i så den blir riktigt kall och läskande. Körde på jordgubbssmak idag för att matcha resten av frukostutbudet. ;)

Och nu ligger jag ute på gräsmattan utanför lägenheten och gottar mig i solen. Kom på att jag inte behöver gå till parken här intill och trängas med folk, räcker att gå till baksidan huset och lägga sig. Inget folk, massa plats och svalkar dessutom skönt med de små vindpustarna som kommer. Möjligen är trafiken lite störande då vägen går precis på andra sidan, men det är fortfarande mer rogivande än en massa folk som pratar och skrattar och ungar som springer runt och skriker. 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: