Thank god for the weekend!

Asså, jag är så sjukt jävla trött. Erik har redan lyckats somna borta i sin datorstol (borde jag väcka honom tro?) och suget är stort att bara lägga mig ner "för att vila lite" i soffan, men inser att jag är helt körd om jag gör det. Kommer toksomna och sedan vakna, sjukt irriterad, runt nio ikväll. Har hänt förut om man säger så. ;)
 
Veckan har annars varit väldigt kort. Både jag och Erik låg hemma dassiga i helgen och då det inte ville ge sig så stannade vi hemma från jobbet på måndag och tisdag också. Så har blivit lite halvlynchad på jobbet när jag klagade över trötthet nu i slutet av veckan då jag "bara legat hemma och slappat" samt "kört kortvecka". ;) Det är en väldigt rå men skön stämning på Volvo som passar mig väldigt bra faktiskt. Killen jag traskar runt med mest, Steven, är sjukt elak och grov, men jättesnäll och hjälpsam. Samtidigt liksom. ;) Och jag kan släppa lös totalt och kläcker ur mig ogenomtänkt kommentar efter ogenomtänkt kommentar, men det funkar. Jag kan vara precis lika elak och skarp tillbaka och det är verkligen jätteskönt. Älskar när folk är på samma linje och fattar ens ironi och man inte behöver väga varje ord man säger för att man inte vet hur den andre kommer reagera.
 
Jobbet rullar annars på bra det med. Jag vet fortfarande inte vad jag sysslar med men jag blir bättre och bättre på att låtsas att jag gör det. ;) Men även om det är väldigt intressant och lärorikt så längtar jag verkligen något fruktansvärt efter semester just nu. En vecka kvar tills vi går på ledighet. En himla lång vecka.
 
Det sket sig ju med hotellet på Kreta som vi hade spanat in oss på där i början av sommaren så vi har kollat runt lite för att hitta något nytt som klickat, och har väl velat lite fram och tillbaka mellan två stycken där vi gillade ena hotellet bättre men det andra passade bättre med tiden. Och igår när vi hade bestämt oss - så var båda fullbokade. Asså, det här händer ju bara inte?! Trodde allvarligt att jag skulle börja gråta. :P Så nu är vi på jakt efter ett nytt hotell IGEN. Och nu har vi bestämt oss för att boka det så fort vi hittar ett vi gillar. Inget mer jävla velande. Jag skall ha en solresa inbokad innan jag går och lägger mig idag, annars jävlar...
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: