9gag...

Har inget att göra på jobbet idag heller så sitter mest och slösurfar och bland annat spenderat en go stund inne på 9gag. Är nog alldeles för trött för detta fick mig att totalt bryta ihop:

Titel: So umm we tried faceswap
 
Min rumskamrat undrar vad jag sysslar med på andra sidan båsväggen, men jag kan inte riktigt svara eftersom jag håller för näsan för att dämpa fnissanfallet... Herre min je, bara några timmar kvar av jobbdagen nu...


helena

Alltså.... nu fattar jag verkligen ingenting? Kan inte ens formulera en fråga, för jag vet inte ens vad jag undrar, hehe...

Svar: Hahah, jag sa ju att jag var trött... ;) Tyckte bara att det var roligt att de gjorde faceswap och att programmet tyckte det var vettigt att byta ut ena fejjset mot elementet. :P Dessutom ser det lilla ansiktet som hamnade på elementet så ledset ut. :'D
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: