Internetshopping

Är fest i Karlstad nästa helg (eller egentligen på fredag) och jag är sjukt osugen på de kläder jag har hemma, så tog en sväng på stan i förra veckan på jakt efter något nytt roligt, men gick helt bet. Hittade inget som ens fångade intresset tillräckligt för att provas så var gött besviken när jag drog mig hemåt. Jag är som vanligt ute efter tröjor med dödskallar, man kan aldrig ha för många tröjor med dödskallar liksom, men då det inte verkar vara på modet just nu så finns det verkligen ingenstans. Kollade även efter klänningar men hittade inget kul där heller. Det verkar gå i perioder det där, ibland hittar man mängder med kläder och ibland hittar man verkligen inget alls. Men tog och kollade nätet också, och sökte efter just "linne dödskalle" och hittade några roliga. Är inte så förtjust i att köpa kläder över nätet egentligen då jag gillar att prova sakerna först (och då jag aldrig orkar skicka tillbaka det som inte passar), men va fan, hittar man inget i butiker så. Så nu ikväll har jag suttit och internetshoppat lite på fyndiq.se och klickat hem två linnen, tre långärmade tröjor och lite smink. Håller tummarna att grejerna sitter bra för jag lär som vanligt inte orka med att skicka tillbaka dem. Speciellt inte så de tydligen skickas från fem olika butiker så att jag kommer få fem separata försändelser... Himla smidigt. Men får la hoppas att i alla fall linnena kommer innan fredag, annars får jag väl köra på något säkert kort i garderoben trots allt... :)
 
 
 


helena

Jag shyoppade nyss på Fyndiq också, något till Patrik och lite småprylar till mig själv. Tänkte dock aldrig på att de hade kläder, för tycker som vanligt det är roligare med just prylar så fastnade väl där ;) Det gick iaf jättefort att få paketen. De flesta kom inom två dagar och en grej inom tre, så du kan nog andas ut ;).

Svar: Haha, jag brukar också fastna på prylavdelningen, finns ju så mycket roligt som sagt. Men den här gången var jag ute efter kläder. Sedan råkade det mest bara trilla med lite smink också när man bläddrade förbi menyerna... ;) Hittills har ett av fem paket kommit så håller tummarna för att resten hinner komma också. ^^ Dock så var första paketet det linnet jag helst ville ha i tid, men tyvärr så blev jag inte så nöjd så tror inte att det blir det till helgen... Men vi får se. ^^
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: