En viss typ av blogg?

Har suttit och zappat runt mellan lite olika bloggar, och har kommit fram till att större delen av dem handlar om mode, tätt följt av "ung mamma"-trenden. Vart är alla vi som inte är intresserade av mode eller barn? Visst finns det ett par stycken som handlar om exempelvis foto (en hel del faktiskt) samt en del humorbloggar, men de är helklart i minoritet. Why is that? Varför inga som är inriktade åt ett visst håll, för att till sist sinar informationskällorna? Eller bara för att de är ointressanta för allmänheten? Men sedan hittar jag en del bloggar som är så ointressanta att jag vill gråta, och så har de massor av läsare? Hur kommer det sig? Jag fattar inte riktigt vad som får folk att läsa en viss blogg... Jag läser kompisars, en och annan humorblogg samt 2-3 större bloggar. Kompisarnas is a given, humorbloggar är ju... kul, men varför bryr jag mig om att läsa Kissies eller Kenzas blogg egentligen? Vad de gör rör inte mig i ryggen, jag är inte intresserad av mode och inte direkt av dem heller. Och ändå klickar jag in där lite då och då... Why? o_O


Rebecca Utan Räkor

Nu har jag väl släppt det där lite. Men ett tag var det ju sjukt hur besatt jag var egentligen. "Ja, mamma, jag kommer snart. Måste bara se vad Kenza,kissie,blondinbella,tyra,dessie,paow och ZzzzZZZzzz har gjort först."

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: