Beslutsångest deluxe.

Att det skall vara så jävla svårt att bestämma sig för en telefon med passande abonnemang och bara BESTÄLLA HEM SKITEN!? Satt och velade jättelängre mellan Samsung Galaxy SII och Sony Ericsson Xperia Arc, och när jag väl bestämt mig för SIIan så dyker HTC Sensation upp på Sissis tavla. Efter ytterligare velande så kvarstår dock SIIan som bästa alternativet. Så var det det där med abonnemang ja... Det finns ju hur jävla många som helst!? Stod mellan Telia och Tele2, men då Tele2s kundtjänst och bemötande fått cpdåligt betyg i en massa forum jag hittade, plus att de uppenbarligen skickat ut en massa dubbelfakturor, PLUS att det var ett helvete att försöka få med sig sitt gamla nummer så blev det Telia. Tiiiills Telenor kom med ett erbjudande som låter helt ok... Telia känns lite mer... stabila, men de har en leveranstid på nästan tre veckor för SIIan medan Telenor har 3-5 dagar... Tills den tar slut i lager igen vill säga... Och det lär la gå ganska fort i och med hur jäkla populär den är... Suck. Tänk om man bara kunde ta och bestämma sig och sluta vela så förbannat någon enda gång...?! :P


helena

jag har telia 25, helt ok:)

Joel

det där vara bara en jävla massa ord jag inte fattade... go back to basic. Skicka röksignaler!

Cecilia

@ helena: Jag tar gärna Telia om de bara ger mig en telefon. ;) Jag är dock inte speciellt tålig av mig så vill gärna ha den nu... :P



@ Joel: Om det fanns ett enda ord där som du inte fattade så är jag faktiskt orolig för dig Joel. ;)

Tele2

Hej Xilona,



Det är mycket tråkigt att läsa att du utesluter abonnemang hos oss på Tele2 efter att du läst negativa åsikter på forum. Att flytte med sig sitt gamla nummer anger man redan i beställningen och är därför inte krångligare än att välja ett nytt nummer. Givetvis måste du ha rätt att flytta numret från din gamla operatör så det inte till exempel står i någon annans namn eller att du har bindningstid hos dem. Du får gärna kontakta mig på [email protected] om du har frågor eller funderingar.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: