Världens bästa uppfinning!?

Vet ni vad jag önskade att jag hade idag? En stor neonskylt kopplad till bilen där man kan skriva en massa saker till andra bilister. Förslagsvis svordomar och olika tillmälen. Alternativt en mastodontmegafon så jag kan skrika dem.

På väg hem från jobbet idag så står jag i en korsning och väntar på att svänga vänster. Kommer en bil från höger som skall svänga in vid mig så släpper honom. Sedan kommer det en stor pickup från vänster som slår på högerblinkersen. Vilket jag, av någon konstig anledning, tolkar som att han skall svänga in på min väg. Dumma mig. Så jag svänger glatt ut på vägen och pickupen gör en kraftig gir för att inte köra på mig medan han imiterar en fågelholk för glatta livet och glor på mig som om jag vore en idiot. Jag var dock väl över på andra väghalvan innan han ens var framme så jag var inte rädd för någon olycka direkt. Såg mest roligt ut när han girade trots att jag redan var ur vägen. Det som gjorde mig en ytterst liten gnutta tokförbannad var blicken. "Det är inte JAG som beter mig som en idiot, din jävla IDIOTFAN!" ville jag förmedla den bäste herren, men då jag varken har neonskylt eller megafon så fick jag glatt nöja mig med att svära för mig själv. Och i backspegeln ser jag hur gubben stänger av blinkersen och fortsätter rakt fram... Idiot.

En annan person som uppenbarligen också fått sitt körkort i flingpaketet... (gammal bild).


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: