Besiktningsdags...

Hade fått ett brev från Bilprovningen när jag kom hem från jobbet... Uff. Visste ju hela tiden att bilen skulle besiktas i februari, men ändå. Uff. Som växellådan är nu kommer den ju aldrig gå igenom utan anmärkning... Så frågan är om jag skall åtgärda det innan jag lämnar in den...? Saaben är nu dessutom återlämnad till sin rättmätige ägare så Volvon är just nu den enda bilen vi har och Erik föredrar uppenbarligen att köra en bil med en fungerande back... Jävla krävande den där pojkvännen... ;) Men är ju ett helvete som det är nu och jag svär över fanskapet varje gång jag skall parkera så inser att det är lika bra att åtgärda det. Och har jag tur så är det bara några av ringarna som är utslitna och de kostar tydligen 100 spänn styck och det plus arbete borde jag kunna ha råd med... Skräcken är att det dyker upp något på besiktningen som måste åtgärdas för min kassa är minst sagt rätt skral just nu...



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: