Behöver tips på filmkaraktärer...

Skall på julfest med jobbet om en månad och temat är Tillbaka till framtiden / Film. Tanken var från början att endast ha Tillbaka till framtiden som tema men tydligen så kunde inte ens festkommittén komma på speciellt mycket man kunde klä ut sig till så de breddade det till att inkludera hela filmtemat. Så nu kan man egentligen klä ut sig till vem fan som helst. :P
 
Så, jag skulle behöva lite hjälp med att komma på någon bra karaktär som skulle passa mig. Helst kvinnlig, ehum (Eriks förslag var Rambo, Rocky, Neo och Snake Plisken...), helst mörkhårig då jag inte känner för peruk, helst lätt att känna igen för gemene man och gärna med någon koppling till tidsresor, resor generellt, dåtiden eller framtiden. Klart och tydligt eller hur? ;) Så, fritt fram - spotta ur er så många bra karaktärer ni kan komma på! (please please please)


helena

Doktor Snuggles? Eller vad heter han? Någon ur jurassic park hade ju passat annars :P

Svar: Doktor Snuggles...? o_O Inte första karaktären jag hade tänkt på men ok... :P Och jag hopas att du menar en människa i Jurassic Park för annars blir jag ledsen...
CECILIA

Anonym

Hahah nä jag vet verkligen inte hur d gick till, men dr doctor snuggle var den första som dök upp. Har nog förträngt honom i si sådär 20 år men nu ploppade han tydligen upp igen :-D Och jo definitivt en dinosaurie, finns många likheter där ;-)

Svar: Nu börjar jag ju undra vad jag ger för bild i min närmsta krets. Känner mig lite ledsen. :P
CECILIA

Sandra

Lisbeth salander ska du ju såklart va. Inte så jätte olik, bara extra av allt ;)

Svar: Haha, det är ju iof en tanke. Det slår ju iaf Doctor Snuggles... ;)
CECILIA

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: