Dagens störningsmoment ...

Då kör vi en favorit i repris. Ibland blir jag bara så trött på folk. Dagens störande människor är:
 
¤ Folk med stora väskor eller ryggsäckar som inte verkar ha minsta koll på hur mycket plats de tar upp. Extra roligt om de svänger runt fort och man står strax bakom dem. 
 
¤ Folk som genar framför en medan man står och pillar på mobilen i väntan på tåget så att man är nära att tappa telefonen i backen eftersom de fastnar i sladden till hörlurarna. Någon decimeters avstånd är väl ändå inte för mycket begärt?!
 
¤ Folk som reser sig upp för att hoppa av tåget/bussen/spårvagnen långt innan man når stoppet så att man blir tvungen att flytta på sig och oundvikligen trampar någon tredje person på tårna/buffar i någon med väskan/trycker sig alldeles för långt in i någons personliga sfär/håller på att välta eftersom man måste släppa sitt handtag mitt under den väldigt ryckiga färden. Vänta tills vi stannat så KOMMER jag att flytta på mig, jag lovar.
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: