Fredag fredag fredag!

Nedräkningen är i full gång. Bara några timmar kvar till helgen nu. Skall bli så skönt att komma hem. Sov verkligen piss i natt så är lagom pigg just nu. Drömde massa mysko drömmar som inte riktigt ville släppa taget så har känt mig lite olustig hela förmiddagen. Börjar släppa nu dock som tur var. Var inga egentliga mardrömmar dock (enligt mina mått mätt i alla fall) så inga monster, mördare, springa-så-fort-man-kan-men-inte-ta-sig-någonstans, någon-som-jagar-en-och-hittar-en-var-man-än-gömmer-sig eller liknande, men var många drömmar om att bli lämnad ensam, bli bortglömd/ignorerad osv, vilket på sätt och vis känns värre. Känslan stannar kvar länge efteråt i alla fall. Funkade inte ens att krama Erik mitt i natten utan så fort jag somnade om så var det en liknande dröm igen. Mycket obehagligt. 

Men som sagt, börjar släppa nu. Sitter här mätt och belåten efter lunchen och dividerar kring huruvida vi skall på bio ikväll eller ej. Går många filmer jag vill se nu, men eftersom jag skall till Karlstad imorgon så kanske det vore skönare med en lugn kväll i soffan... Erik är rätt trött han med (jobbtripp till Skåne den här veckan också, med tillhörande krogvändor) så lutar antagligen åt att vi blir kvar hemma. Inte fel det heller. ^^

Nej, om man skulle återgå till "jobbet" kanske. Toodles!





( Yes, jag är uttråkad. )


helena

Perfekt läsning för mig. Som också är redigt uttråkad på jobbet. Inte för att det inte finns något att göra, utan snarare för att jag inte har lust att göra något ;)Och vad söt du är utan smink! :)

Svar: Haha, tackar. Tyvärr så är det nog mest att jag hade något typ av filter på mobilen så huden ser len och fin ut. ;) Men tack ändå. ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: