Vi fucking vann!?!

 
Lite glad också att Ryssland inte vann. Nog för att låten var rätt bra, och nog för att man inte skall blanda ihop musiken och politiken, men ändå liksom. Fast i och för sig. Det hade varit intressant att se hur Ryssland skulle klara av att arrangera hela skiten när de är så jäkla emot hela homokulturen som onekligen är en rätt stor bit av Eurovision och schlager-sammanhangen... ;)
 
Klockan är snart halv tre så börjar antagligen snart bli dags att dra sig mot sängen, men var tvungen att hoppa in här först. Tog några foton på TVn för att lägga upp på Instagram så fotona är rätt värdelösa och passar inte riktigt här då kvaliteten är kass, men va fan, skit sam. Vi vann! :D
 
 
En helt annan sak... Nackdelen med att träna på morgonen måste vara att träningsvärken sätter igång på kvällen istället för nästa dag. Min mage har börjat krampa lite trevligt. Nös nyss. Trodde jag skulle dö. Lär bli ännu roligare imorgon. Tur jag är ledig så jag kan gräva ner mig i soffan och inte röra mig i onödan. ;) Well, nightynight folks


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: