Antiklimax

Vet inte om jag nämnt det här tidigare, men jag har fått kontakt med lite göteborgstjejer via Egoinas blogg, och vi startade en gruppchatt på GroupMe då vi tydligen var några stycken som kände oss lite ensamma här i staden. Vissa har flyttat hit utan att känna någon och andra är uppvuxna här men blev ensamma kvar när kompisarna flyttade. Så vi har tjötat en del och försökt få ihop ett datum när vi kunde träffas, men det går verkligen sådär. Första datumet blev inställt då vi var för få som tackade ja, andra gången var jag sjuk (och tror inte det blev något då heller då det bara var två som tackade ja) och tredje gången är idag. Det är jag och två tjejer som tackat ja, varav den ena antagligen måste jobba över... Det var lite diskussion igår om att ta det någon annan dag men fick inget definitivt svar och idag har jag inte fått tag i dem... Jag tog och slutade tidigare ändå då jag ligger rätt bra plus på flexbanken så nu ligger jag hemma i soffan och väntar på besked. Får väl erkänna att suget minskat något dock när man hela tiden måste jaga folk.. Och varför tackar alla nej hela tiden?! Hela tanken med gruppen var ju att träffa folk..?! Suck. Jag blir så trött. Är just nu mer sugen på att möta upp Erik när han slutar jobbet, köpa något gott att äta och sedan krypa ner i soffan och inte röra mig en millimeter. 

 


helena

Hur blev det då? Så jobbigt att inte veta och bara ligga och vänta... gah...

Svar: Det bidde inge av'et. Ena tjejen hörde inte av sig och den andra ville skjuta på det eftersom vi var så få. :) Sedan hörde första tjejen av sig flera timmar senare, men då kändes det ju lite väl sent att ändra planerna igen. Så håller tummarna för nästa gång... :)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: